semangat politik katak

Apa kata PM Najib

Kalau Najib anak jantan.....

15 July, 2009

DAP ada agenda tersembunyi menyokong PAS

Walaupun Kelantan boleh di panggil 'PAS Kingdom' tetapi PRK 41 Manik Urai telah membuktikan bahawa orang melayu sudah semakin ramai menolak PAS. PAS bersorak sorai dengan kemenangan kelebihan undi sebanyak 65 undi sahaja - itu pun undi dari kaum kafir.

PAS lupa diri, sanggup bersengkokol dengan DAP. Orang melayu perlu di ingtatkan siapa itu DAP. Apa hubung-kait DAP dengan PAP. Mengapa LKY memberi sanjungan kepada PAS dan PKR.

LKY telah berjaya menghapuskan kuasa politik orang melayu Singapura.
Sekarang dengan mudah pula cuba menghapuskan kuasa politik melayu di Malaysia pula. DAP sanggup membantu PAS kerana mereka sudah nampak perpecahan kuasa politik melayu sedang berlaku.

Perpecahan kuasa politik melayu ini akan menguntungkan kaum kafir. Dengan mudah mereka akhirnya dapat pula menghapuskan kuasa politik melayu secara total.

Pemimpin PAS berdoa dan berharaf orang kafir ini akan membantu PAS secara jujur dan ikhlas.

Di negeri2 di bawah perintah PR tidak ada tanda2 kejujuran dan keikhlasan DAP terhadap PAS. Sebagai contoh, di P Pinang PAS ada seorang ADUN tetapi ADUN ini telah di pinggirkan oleh DAP.

Di Kedah pula, MB PAS sanggup pergi melutut minta maaf kepada LKS kerana meruntuhkan rumah sembelih babi.

Negeri Perak bernasib baik kerana terlepas dari kuasa pemerintah 'puppet' PAS@DAP. Kesedaran dua orang ADUN PKR yang keluar dari PR dan menjadi ahli bebas dan menyokong BN patut di beri sanjungan dan pujian.

Orang melayu sudah sedar dan akan terus menyokong kerajaan BN.

5 comments:

Anonymous said...

MEMANG AH SIAPA SANGKA PAKATAN RAKYAT BOLEH MENANG DI MANIK URAI...BAYANGKAN KAKI KENA IKAT,TANGAN KENA IKAT,KEPALA KENA IKAT,MATA DI TUTUP ...LAWAN LAK...SEMUA PERALATAN ADA,TIBA2 BOLEH MENAG TINJU...PELIK GAK...PAKATAN LAWAN REJIM ZIONIS UMNO(POLIS,SPR,KESEDAR,KERAJAAN MALAYSIA,RASUAH DAN SEBAGAINYA) BOLEH MENANG...

SERATAH said...

Salam .
Kalau BN beri barang rasuah, kalau Pas (Nik Aziz) beri barang sumbangan. pelik kat dia halal kat orang lain haram.

Anonymous said...

Benar tuan, memang ada niat busuk terhadap orang melayu. Mereka nak kuasa pas tu nak bunuh orang melayu.

Tapi PAS tak sedar, dia sokong bukan untuk agama tp nak kuda PAS je.

Plz paut : jurirakyat.blogspot.com

kelambuharimau said...

dengan kemenagan tipis 65 undi..kalu BN menang dikatakan BN ada pengundi hantu..tapi kalu keputusan tu memihak PR tak pe..memang aku bengang betul dengan puak PAS ni..selalu buat fitnah..kata parti islam..

Kuda Perang said...

betul kelambuharimau... Pas buat fitnah tapi UMNO-BN n pihak yang kena fitnah tak pernah berani nak saman...bangang betul lah tak nak saman..haprak betul biar orang lain perkotak-katik maruah diri..