semangat politik katak

Apa kata PM Najib

Kalau Najib anak jantan.....

07 May, 2009

Perjuangan Sia-sia PAS


"Over my dead body"

Perjuangan PAS sudah hilang matlamat dan tujuan asal nya. Hari ini PAS mempermainkan agama Islam untuk kepentingan parti nya. Bila PAS bersengkokol dengan DAP, PAS sudah mencemarkan nama keislaman pada parti itu. DAP, sejak dari mula ianya dutubuhkan sudah mengambar kan anti melayu/Islam nya.

Di negeri Perak PAS sanggup berkongsi kuasa dengan DAP tetapi di Pulau Pinang DAP tidak sanggup berkongsi kuasa dengan PAS. Walaupun PAS menang satu kerusi tetapi PAS telah di pinggirkan oleh DAP. Ini telah menunjuk kan terang dan nyata sikap buruk DAP terhadap PAS.

PAS menganggap UMNO lebih buruk dari DAP yang anti melayu/Islam itu.
Tetapi kita sudah alami dengan nyata bahawa di mana sahaja ceruk rantau negara ini penduduk2 melayu/PAS dan melayu/UMNO bergaul mesra dan bersahabat rapat. Di masjid dan surau di majils kenduri kendara semua mereka bergaul mesra. Jadi mengapa kita tidak boleh bersatu memerintah negara dan tanah air kita sendiri?

Tidak ada masjid atau surau untuk PAS dan khas untuk UMNO, tidak ada ahli UMNO yang tidak hadir di majlis kenduri PAS dan begitu juga dengan PAS. Jadi mengapa PAS dan UMNO tidak boleh di satu kan demi kekuatan perpaduan umah.

Malang, sungguh malang, para pemimpin2 PAS terlalu ego dan sombong. Lebih mementing kan diri. Sanggup melihat negara pimpinan melayu/Islam menjadi lemah kerana perpecahan parti. Kaum kafir sudah mula menang, menuntut itu dan ini, kerajaan melayu/Islam yang lemah terpaksa tunduk dan akur kepada tuntutan kaum kafir ini.

Kaum melayu/Islam segeralah sedar dan bertindak sebelum terlambat. Bersatulah kita di bawah satu panji2. Tentang habis habisan kehendak kaum kafir ini.

Tinggalkan PAS, tunggalkan PKR, musnahkan DAP.

"Sebusuk busuk daging di cucui dibersihkan boleh di makan juga. Seharum harum tulang di buang juga akhirnya".

13 comments:

yes said...

Inilah rupa akhlak pengikut pengikut UMNO. Ini tahun 2009 tetapi mereka berhujah seperti zaman belum merdeka.
Bangunlah dari tidur yang lena itu.

Anonymous said...

Minda dasar pecah dan perintah, beruk disama dengan orang budus! kalu korang digamnbar seperti babi ko nak?

Anonymous said...

Sungguh jijik blog anda.

bagaimana kerjasama umno dengan parti cina dan india.

inilah bangsa melayu UMNO yang tak pernah sedar denga apa yang telah dilakukan Pemimpin Umno.

Adakah P.Pinang pernah mempunyai KM Melayu w/p UMNO memenangi lebih banyak kerusi dari gerakan?MCA?MIC. Umno diuntakan oleh siapa?

Anonymous said...

bro lu ni bodo piang laaa....

Anonymous said...

woit...aku rase la,anakbini die pun malu la dpt ketua family cam dia ni...

Anonymous said...

Sebusuk-busuk Keadilan, dibasuh dicuci dimakan jua..

Swangi-wangi Umno (di hidungmua), dibuang jua nantinya..

Anonymous said...

Macam jambam taik......terlalu busuk...aku kena keluar dulu.

acoi2005 said...

DAULAT TUANKU...kami rakyat Perak mau kan pilihanraya bagi memilih MB Perak kami sendiri...BUBARKAN DUN PERAK

Anonymous said...

propaganda anda ketinggalan zaman dan ketandusan idea... Cari pendekatan lain yang berilmiah utk tarik balik sokongan kepada party jumud anda....

roza said...

indah dan sungguh mulia blog ko mudah2an ALLAH MAAFKAN KO SAUDARA SAYA DAH MAAFKAN AWAK BUKAN NAK KATA SAYA BAIK AWAK JAHAT TIDAK TETAPI AWAK DAH SAMAKAN MANUSIA DGN MONYET TERIMA KASIH SUNGGUH SEMPURNA CIPTAAN ALLAH

Anonymous said...

tak nampak langsung pujian untung blog anda,bermakna cara ini, anda tidak berjaya,gunakanlah akal, ikutlah ilmu,rujuklah alquran dan hadis. pasti anda berjaya

Anonymous said...

hahahahahaha..tu la yg mampu aku komen..klakar..

pkr simata satu said...

Budak2 baru celik politik aje yg boleh kena kencing dgn anwar.Sekali menipu org percaya,dua kali menipu budak2 bodoh aje terpedaya.

Aku dulu pun terpedaya gak dgn lakonan brader anwar bin ibrahim ni,tapi lama kelamaan kita akan nampak 'modus operandi' pemimpin parti bendera mata satu ni.

Dulu aku undi pas sebab percaya pada prinsip pas yg mahukan hudud,sekarang dgn pas-pas sekali dah jadi tunggangan anwar yg licik itu.Pas tak mungkin akan dapat melaksanakan hudud di bawah telunjuk pkr dan dap yg sekular.

PRU13 nanti aku tak tahu nak undi siapa,mungkin aku terpaksa pilih pihak yg paling kurang mudarat.