semangat politik katak

Apa kata PM Najib

Kalau Najib anak jantan.....

01 September, 2009

Kekuatan PR berada ditahap paling maksima pada PRU12 yang lepas.

Sebenarnya apa yang kita lihat diatas kejayaan PR pada PRU12 yang lepas ialah kemuncak tahap sokongan rakyat terhadap parti2 PR itu.

Kejayaan mereka itu sudah berada di tahap yang paling maksima. Sokongan terhadap PAS 14,05%, PKR 18.45% dan DAP 13.72%. Tahap sokongan ini makin sehari ianya akan bertambah kurang. Ini telah terbukti dalam setiap PRK diadakan.

PR tidak perlu terlalu bangga bila menang setiap kali di adakan PRK. Sebenarnya semua kawasan yang di menengi itu adalah kawasa milik mereka sendiri. Paling malang sokongan semakin bertambah kurang, ini telah terbukti di Manik Urai.

BN/UMNO tidak perlu bimbang untuk menhadai PRU yang ke13 akan datang. Sokongan kaum melayu/Islam akan tetap menyebelahi BN/UMNO.




7 comments:

Kuda Perang said...

UMNO-BeEND TAK PERLU RISAU UNTUK MENGHADAPI PRK, PRN ATAU PRU... SIKAP RAKYAT TERHADAP BeEND AKAN TETAP KONSISTEN..!!

meLAYU said...

UBN memang tak perlu risau.. tapi kena cemas.. tak pun campak jer ke Sabah & Sarawak.. sbb PRU 12 dan setiap PRK dah menunjukkan... peratus sokongan di Semenanjung berpihak ke PR.. same jugak dlm PRK.. 7-1.. UBN hanya menang di Sarawak..

So ape lagi..

Anonymous said...

Ampu,bodek lah lagi pemimpin umngok ko tu,cakap tak perlu risau,kita masih kuat,masih disokong rakyat.Hakikat sebenar yg umngok dah nak lingkup tak perlu diberitahu.Biar diorang rileks,bersandar kat istana masing masing.Nak tegur kan hilang upah tulis blog pulak.

umcow said...

Melayu sendiri pun dah taknak sokong umno tu lah ngok.7 kali kalah pun masih tak sedar diri lagi.Sokongan dari india,cina dah lari habis dah hasil dari mainan perkauman cerdik umno.Berkuburlah nanti pru13.

Yanaam said...

Dalam politik, mana ada sokongan tahap maksimum. Orang boleh berubah-ubah sokongan bila-bila masa. Sedangkan pemimpin pun boleh datang dan pergi, inikan pula penyokong atas pagar.

PAS Terengganu pernah mendapat sokongan lebih baik pada PRU 10 berbanding PRU 12. Maknanya belum maksimum lagi.

Jangan buat analisa untuk hiburkan hati sendiri je.

Faizal Zakaria's Blog said...

PRU-13 belum tahu lagi :-)

















Semalam Adalah Sejarah. Hari Ini Adalah Hadiah.
Esok Adalah Misteri.... Jangan permudahkan
;-)
>>> Blog 1 Malaysia <<<

wan.fatimah64 said...

Assalamualaikum!

Matlamat Yahudi di Malaysia adalah untuk menguat dan memperkasakan lagi kedudukan dan penguasaan mereka ke atas politik, ekonomi dan sosial kita dengan menajakan penubuhan pakatan Rakyat dan BN yang kedua-dua parti ini pada masa kini tidak lagi berjuang di atas dasar Melayu dan Islam tetapi di atas konsep kebangsaan Malaysia dan nilai-nilai moden yang universal. Selepas PRU ke 13 nanti, tak kira samada BN atau PR menang dan memerintah, Yahudi merancang agar agenda Melayu dan Islam tidak wujud lagi. Umat Islam akan menjadi semakin jahil mengenai agama Islam dan akan berlaku gejala murtad secara besar-besaran seperti di Indonesia yang memudahkan mereka ini untuk bersatu dan bergabung dengan orang-orang kafir Cina dan India.

Jadilah kita ini orang-orang Malaysia tanpa Islam yang maju,progresif dan moden seperti yang selalu dicita-cita dan disarankan oleh Mahathir dan keluarganya. Inilah yang sedang dirancangkan oleh Najib melalui MEB dan Satu Malaysia ciptaan Yahudi ini.

Pada masa-masa akan datang, samada di bawah BN ataupun PR, kita tidak perlu lagi kepada hak-hak istimewa orang-orang Melayu, kita akan jadikan Bahasa Inggeris sebagai Bahasa Rasmi kita. Undang-undang Murtad di hapuskan. Kita akan maju setanding dengan Singapura dan Korea, dan orang-orang Melayu yang bergelar orang-orang Malaysia kesemuanya berpuas hati dan bangga dengan kemewahan daripada pendapatan tinggi sebagai hasil makan gaji dalam syarikat-syarikat milik orang-orang Cina yang besar dan kaya raya. Kita akan hidup dengan aman makmur selama-lamanya di dalam syurga di dunia ini dan selepas ini pula kita akan beramai-ramai masuk ke dalam neraka Allah di aklhirat nanti bersama-sama dengan kafir Cina dan India kita yang akan dikepalai Tun Mahathir dan keluarganya!

Inilah yang telah dan sedang dirancangkan oleh Yahudi dan agen-agen mereka untu kita di malaysia kita ini.

Tidurlah dan terus tidurlah wahai bangsaku yang suka tidur ini!

Sekian, terima kasih.

Yang Tulus Ikhlas



Wan Solehah al-Halbani