semangat politik katak

Apa kata PM Najib

Kalau Najib anak jantan.....

05 June, 2009

PAS bangsat, PKR celaka


Pakatan Rakyat gabongan haram jadah, babi DAP, bangsat PAS dan celaka PKR. PAS sanggup jadi bangsat di Perak dan Selangor, membantu babi DAP dan celaka PKR memerintah negeri.

Negeri Perak terselamat kerana kesedaran dua orang ahli DUN PKR keluar Pakatan Haramjadah dan menjadi bebas. Hingga ka hari ini Pakatan Haramjadah masih lagi mahu menuntut negeri Perak.

Orang melayu harus sedar, babi DAP sebuah parti yang berteraskan sosialist dan berfahaman komunis. Memperjuangkan hak sama rata. Sedangkan melayu diberi keistimewaan dan pembelaan tidak dapat menandingi mereka, ini kan pulak dijadikan samarata - melayu akan terus menjadi rata dan ranap di bumi Malaysia.

President parti nya Karpal Singh, terang dan nyata anti-Islam nya. Beliau pernah berkata, "Langkah mayatnya dahulu" kalau mana2 pehak mahu tubuhkan negara Islam Malaysia. Adakah PAS bangsat telah jadi pekak atau buta tuli kerana gila mahu berkuasa?

PKR celaka di pimpin oleh bekas TPM yang kena buang kerja kerana tindakan akhlak buruk. Kita apa akan lihat keputusan bicara kes akhlak buruk nya tidak lama lagi.

PKR celaka ini juga sanggup berkerjasama dengan hindraf. Orang melayu harus tolak PKR jika negara mahu terus aman dan makmur.

5 comments:

Antibarua said...

Cayalah lu brader....

Semuanya benar belaka...

Semua dah jadi barua kepada BABI dan anjing DAP

akai adaka?

AZRI said...

kata-kata nista terurai dalam pemikiran yang memperjuangkan bangsa....ini kah contoh pemimpin masa depan? tidak ada hujah dan bukti sebaliknya tuduhan yang menjijikkan lahir dari bangsa melayu umno.........

dalam dunia semakin maju dan politik semakin matang tapi sebaliknya anda masih lagi ketinggalan zaman...pr sedang menuju ke arah politik baru yang merangkumi pelbagai bangsa dan tidak ada parti yang bertindak sendirian kecuali melalui pakatan bersama......

umno masih mengekalkan profile politik sempit yang memperjuangkan bangsa melebihi kepentingan agama......apa beza mca, mic, gerakan, ppp, ipf dan banyak lagi dalam bn berbanding dengan pr? sekarang ni terdapat dua gabungan parti yang menawarkan diri untuk di pilih oleh rakyat....iaitu pakatan rakyat dan barisan nasional......dalam pru 12, di semanjung malaysia pakatan rakyat semakin mendapat keyakinan dan kepercayaan rakyat dan tidak musthil dalam pru 13, bn/umno akan kecundang......

tulisan saudara tidak berpijak di bumi yang nyata, hanya lahir dari hati yang kecewa dan cemburu terhadap pr.......

pr cool aje.......

Dee said...

Salam saudara. .
Saya xnk komen apa2 . .terus kan perjuangan demi bangsa agama dan negara. .

Anonymous said...

PAKATAN RKYAT CELAKA SETAN BODOH PUKIMAK SUME ADA lah!!

Anonymous said...

Pakatan Rakyat cool kepala hotak dia...PR ni sebenarnya di tubuhkan sebab nak jadikan Anuar celaka tu perdana menteri...semuanya nak kan kuasa aje...tgk la sendiri PKR tu macam mane...macam sial